Uygulamalar optimize ediliyor HATASI [ÇÖZÜM]


      Lollipop Güncellemsinde Gelen Bu Hata Aslında Hata Değildir
Sarj İle Alakalıdır Telefonunuzun Pil Ömrü Kısaldı İse Bu Hatayı Almanız Normal 


Peki Ne Yapmalıyız?

       Bu hatayı aldığınızda bekleyin bu işlem uzun sürebilir. Bu işlem Bittikten Sonra Telefonunuz Açılırsa Direk Şarja takın.
       Eğerki Telefonunuz Açılmaz ise baştan bu ekran geliyor ise telefonun ses açma ve kapatma tuğuna aynı anda basın (telefonun marka ve modeline göre değişebilir) 


    karşınıza böyle ekran gelir (telefonun marka ve modeline göre değişebilir)


     bu ekranda wipe cache partition yazan yere tıklayın ve önbellek bölümü silin
bu işlemden sonra


       wipe data/ factory reset yazan yere tıklayın ve telefona format atın




TELEFONUNUZ AÇILACAKTIR 
Uygulamalar optimize ediliyor HATASI [ÇÖZÜM] Uygulamalar optimize ediliyor HATASI [ÇÖZÜM] Reviewed by said on Temmuz 10, 2016 Rating: 5

55 yorum:

  1. bende casper via m1 var ve bu uygulama optimize ediliyor deyip kapanıyor bidaha hiç açılmıyor[çözüm arıyorum]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonu nasıl açarım

      Sil
    2. Aynen hocam aynı telefondan benden de var ve telefonu açtığımda meydana gelen bir sorun

      Sil
    3. General mobil g4 dual sürekli iptizime ediliyor açmıyor android .yazısı ve bir turlu açmıyor yeniden saatlerce aynı

      Sil
    4. Uygulamalar Optimize Ediliyor Hatasi [Çözüm] - Nemalue >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Uygulamalar Optimize Ediliyor Hatasi [Çözüm] - Nemalue >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Uygulamalar Optimize Ediliyor Hatasi [Çözüm] - Nemalue >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK 8z

      Sil
  2. insanı manyak eden bir sorun . Yapıyorsun , uygulama siliyorsun olmuyor tamam olmuyor ama sorunu bulmama yardım et ... yok direk kararma sonra optimize ediliyor hani diyorsun sonra lan bir dur optimize etmede bir şeyleri düzeltelim ama yok

    YanıtlaSil
  3. casper via a1 plus telefonumda aynı sorunla karsılastım. telefonu yeniden baslatınca ve kapatıp geri açınca android başlatılıyor 1/1 uygulama optimize ediliyor diyor telefonumun acılması 10 15 dakika sürüyor banka uygulamalarını kaldırdım. en son yüklediğim uygulamaları kaldırdım format bile attım ama hala aynı sorun ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir rom kurmayı deneyebilirsiniz hocam.

      Sil
    2. duzeltınmı kardes nabtın aynısı bendede var nasıl duzelcek

      Sil
    3. ben caspera gonderdim telefon gerı donndu yıne aynı sorun anlamıyorum ne bu boyle

      Sil
    4. Kardeşim aynısı benim telefondada oldu telefonun ses açma ve güç tuşuna birde telefonun düğmesi varya altta ona aynı anda basılı tut ekran gelicek 3 menülü normal modda başlat yada diğerlerini dene hangisinde olursa seninki bu sefer optimize dolmaya başlicak 10-15 dk bekle

      Sil
  4. Harbiden bu hata nasıl düzeltilir ya

    YanıtlaSil
  5. lenovo tab3 tabletimde var bu sorun ilk adimi uygyladim ama o ekran cikmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de durmadan tık diye bir ses cikariyor

      Sil
  6. Durmak yok yola devam,son kez burda yazanları deneyeceğim olmazsa telefonu kapatmayacaz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma kardeşim ya casper via a 1 plus var bendede aynı sorun 15 dakika bekliyor açılıyor ben her açmama bunu 15 dakika bekleyecekmiyim

      Sil
    2. Arkadaşım custom rom kurmayı deneyin veya 4.4 stock rom kurabilirsiniz

      Sil
    3. E amına koyimmm nasıl kurcaz bunu. Kur kur kur diyon herkese. Bunu kurunca garantiside gitmicekmi amınakodum

      Sil
  7. banka vs ne varsa denedim olmuyor.
    ellinci format olmuyor olmuyor olmuyorrrr.....
    acil bir duurum olsa tel acılıp kapansa öleceğiz beyler
    allah askına bir çözüm yahu takıntı oldu yoksa teli kırıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tek uygulamalari silip deniyebilirsiniz

      Sil
  8. Ben 2 defa garantiye gönderdim sadece yazılım onarım yapıldı yazıyor dişinde 3 gün sonra tekrar aynı kaç kere format aksamda düzelmedi

    YanıtlaSil
  9. bende bir casper via f1 kullanıcısıyım telefon kapanıyor ve 15 dk bekliyorum sonrasında açılıyor 15 dk boyunca ekranda uygulama optimize ediliyor diyor ve bu sürekli var her zaman bıktım telefon daha sıfır bide vallahi bıktım

    YanıtlaSil
  10. Bende de uygulama optimize edildi android başlatılıyorda kaldı bi 8 saattir böyle şimdide ekranın bi kısmı yanıp sönüyo telefon:samsung galaxy c9pro

    YanıtlaSil
  11. Fabrika ayarlarına dönmeden önce size bende işe yarayan bir çözüm önereceğim; ki formlardan buldum bunu.
    Bende de telefonu her açışımda "Android başlatılıyor 1/1 uygulama optimize ediliyor" yazısı çıkıyor ve telefon 10 dakika açılmıyordu.
    Şunları uyguladım, şimdi düzeldi:
    1) Son güncelleme yaptığım A Word diye bir kelime oyunu vardı, ondan şüpheleniyordum, bir forumda okuyunca benzer bir durumu o oyunu telefondan kaldırdım. (Sizde başka bir uygulama buna sebep olmuş olabilir, son güncelleme ya da yükleme yaptığımız uygulamaları gözden geçirin)
    2) Sonra telefonu yeniden başlatırken ses açma + güç tuşuna basılı tutarak telefonun "recovery menü" şunu açtım, buradan önerildiği gibi "wipe cache partition" ı seçerek önbelleği temizledim.

    Kapatıp tekrar açtığımda telefon eski haline dönmüştü. Size de öneririm, deneyin... Teşekkürler önerenlere de.👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reis bunu yapınca telefondan fotoğraf falan siliniyormu ?

      Sil
    2. Kardeş allah senden razı olsun.Awordden hiç beklemezdim böyle bir hainliği ama koynumuzda yılan beslemişiz.

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Aynı sorunu önerniz sayesinde çözdüm. Aword uygulamasını telefonumdan kaldırdım ve tel3fon düzeldi.artık açılıyor.👍

      Sil
    4. Onbelligi silince fotograflar gidiyr mu peki benim telefon bu yuzden kapandi ve hic bi sekilde acilmiyor yardimci olum lutfen sifirlamadan cozmem lazim bu problemi telefon acilsa uygulama silinir ama acilmyor hic

      Sil
    5. Hayır hiçbirşey silinmez sadece önbelleğini temizlemiş olursun

      Sil
  12. Arkadaşlar optimize edililiyor diyip geç açılma problemini hallettim yüklediğiniz uygulamalardan kaynaklı bi problem fakat tam olarak hangi uygulama olduğunu bilemiyorum" mi home , prescop , myt müzik ve zedge programını kaldırdım sorun çözüldü fakat bu programlardan başkasıda olabilir size tavsiyem son yüklediğiniz uygulamaları silip deneyin sorun halolacaktır

    YanıtlaSil
  13. Beyler çözümü buldum bende işe yaradı android sistem web view adlı uygulamayı devre dışı bırakın ℅100 etkili sorun ortadan kalkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl devre dışı oluyor öyle bir seçenek yok ki

      Sil
  14. Arkadaşlar format atmak çözüm değil bence.. kullanılan programlaarla alakalı..ben sorunu çözdüm.. note 4 ve tab s kullanıyorum. ikisinde de bu uyarı çıkıyordu. tablette daha az program olduğu için onunla oynadım.. önce sosyal medya programlarını kaldırdım. sonra tek tek yukledim ve oturum açtım. her birinde yeniden başlattım. twitterde uyarı çıktı. telefonumda da twitteri sildim teyit için ve sorunun twitterden olduğunu kanıtladım.format atıp sonra bu programları tekrar yüklediğimizde yine aynı sorunla karşılaşacaz açıkçası.. biraz zaman alacak ama deneme yanılma yöntemi daha sağlıklı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin yaptığını yaptım twitteri sildim düzzeldi

      Sil
  15. tek sorunum scope de yayınlar arasında gezerken note 4'de program titreşimle kilitleniyor ve kapanıyor. bu sorunu da çözersem telefonu değiştirmeye gerek kalmayacak..

    YanıtlaSil
  16. zedge ve wattpad kaldırdım düzeldi.

    YanıtlaSil
  17. Android pişmanlıktır bırakabiliyorsanız bırakın beyler ne telefonları telefon nede işletim sistemi sistem böyle bir saçmalık yok symbian nokia dan apple geçtim ordan telefon bozuldu blackberrye geçtim beş para etmez oda en son androide geldim sony parçaladım samsung parçaladım en son lg deyim töbe kullanmayın arkadaşlar iphone kullanırken o kadar iyi degil pahalı diyordum ama yok herşeyiyle androidin bütün telefonlarına kıyasla tek kelime mükemmel isterse 200000 tl olsun alınır abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ios kısacası ios metro gibidir ileri ve geri gider android otobüse benzer istediği yöne yere gider

      Sil
  18. ram yetmediğinden dolayı oluyor custm rom yüklerseniz düzelebilir lineage os gibi

    YanıtlaSil
  19. Samsung j5 android yükleniyor uygulama optimize ediliyor diyor açılmıyor.ses acmavekapama düğmelerine aynı anda bastım acilmadi

    YanıtlaSil
  20. Tlfnun optimize ediliyor diyor hiç açılmıyor nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  21. Beyler bir yardımcı olun ya aynı hatayo veriyor diyor ki uygulamalar optimize ediliyor diyor 141 uygulama diyor ama o kadar uygulama yok

    YanıtlaSil
  22. Bende de Samsung galaxy s6 edge var telefonun şarjı yüzde 80 deyken pat diye kapanıyor ve şarjı yüzde 5 olarak geri açtığımda 1/1 uygulamalar optimize ediliyor tarzında bir yazı çıkıyor. Bu yukarıda denenleri yaptim ama hala aynı durumu yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  23. Bilen biri varsa lütfen bir yardımcı olsun

    YanıtlaSil
  24. Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu cevabı buldum. Suçluyu açıklıyorum: GOOGLE! Uygulamayı fabrika sürümüne döndürmek için devre dışı bırakın ve artık güncellemeyin

    YanıtlaSil
  25. Telefonum Vestel dual 500 uygulama optimize ediliyor hatası veriyor ve şuan kapalı şarj oluyor telfonum açılmıyor

    YanıtlaSil
  26. Uygulama optimize ediyor diyor ve bekliyor...kapanmıyor...kitlendi kaldı

    YanıtlaSil
  27. Uygulama optimize ediyor diyor ve bekliyor...kapanmıyor...kitlendi kaldı

    YanıtlaSil
  28. Uygulama optimize ediyor diyor ve bekliyor...kapanmıyor...kitlendi kaldı

    YanıtlaSil
  29. Uygulamalar Optimize Ediliyor Hatasi [Çözüm] - Nemalue >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Uygulamalar Optimize Ediliyor Hatasi [Çözüm] - Nemalue >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Uygulamalar Optimize Ediliyor Hatasi [Çözüm] - Nemalue >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.